I väntan på sömnen

Jag har under den senaste tiden haft problem med sömnen. Jag är en "tänkare" eller en "funderare" sen länge och om jag börjar fundera över något så finns det liksom ingen återvändo. Just ikväll är det dock ryggen som spökar. Jag fick tips om att prova ett naturläkemedel som ska vara bra för insomning så just nu sitter jag i köket och väntar på att dessa ska kicka in så att jag kan gå och lägga mig sen.

Vad tycker ni om mitt bloggande då? Är jag lite väl tjatig kanske? Borde dra ner på inläggen? Ja jag vet, men jag kan liksom inte låta bli att blogga.

Hmmmm...

blablablabla

Somna då!

Kommentarer
Postat av: Diana

Herregud vad du håller på att spamma i bloggen, jobbigt ju!

(nä, allvar nu... skärpning med bloggandet madame!)

Sömnlöshet är sååå jobbigt. Min sömn har typ alltid strulat för mig, i perioder är det bättre.

Vad är det för naturläkemedel?

2012-06-08 @ 07:58:32
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Gun

Jag älskar ditt bloggande, NÄR du bloggar! Så, BLOGGA! för bövelen. ;)



Du är rätt lik mig när det gäller vissa saker, som grubbleri och ryggproblem. Det var väl synd att det blev så... Tur att du även ärvt mina goda sidor och är lika underbar som jag. ;D;D

2012-06-08 @ 08:09:30
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

ÄNTLIGEN!!! Ja, ett inlägg alltså.



Vad jobbigt med ryggen och sömnen, hoppas naturläkemedlet hjälper!

2012-06-08 @ 10:02:33
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0