Jag vill!

Jag funderar lite och blir förbannad när jag tänker på att ingen gör något för mig. Alltså läkarna. Jag har varit hemma i nästan en månad nu och det händer ingenting. Jag får gå till sjukgymnasten med jämna mellanrum och han gör samma undersökning varje gång. Jag får gå till läkaren med jämna mellanrum och hon gör samma undersökning som sjukgymnasten och jag får gå hem med någon ny medicin och mer sjukskrivning.

Men alltså.

Jag vill bli bra! Jag vill inte vara försökskanin för olika mediciner. Jag vill ha en långsiktig plan för hur jag blir bra i ryggen. Jag vill ha åtgärder. Jag vill ha en diagnos.

Ge mig!

Kommentarer
Postat av: Gun

De hoppas nog att du ska bli bra av dig själv, till minsta möjliga kostnad för sjukvården.

2012-02-08 @ 06:58:15
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Britt

När du kommit i din mammas ålder tar de tag i det om det inte gått över av sig själv eller du ledsnat och åkt utomlands och bekostat det själv...

2012-02-09 @ 20:26:38
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0