Inte så otippat tema: kärlek

Min killes syster bor i Tyskland och har precis fått en bebis. Vi ska ner dit i sommar på bröllop så därför kunde vi inte åka nu för att träffa den lilla nyfödda. Däremot har hon skaffat skype så vi kan skypa. Hon ville göra det ikväll. Mutysken berättade det för mig och sa sedan: "Men jag tänkte inte på att det är alla hjärtans dag idag."

Mitt svar: "Klart vi ska skypa! Bara för att det är alla hjärtans dag så betyder inte det att vi ska sitta och hålla varandra i handen och titta varandra i ögonen i fem timmar."

Kärleken är så mycket större än så. Partner, syskon, syskonbarn, föräldrar, barn, barnbarn, vänner, vänners barn. Uppskatta alla idag. Varje dag.

God morgon!

Två av mina största kärlekar.

Kommentarer
Postat av: Diana

Du är en vis kvinna du, helt rätt! Mamma o Batman blir uppvaktade av mig idag. Sen blir det kanske nåt sms till några andra...



Sv: Nej, bara en jäkligt bra amatör!

2012-02-14 @ 12:48:35
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Gun

Du är så klok, det märks att du fått en bra uppfostran. ;)

Vad roligt att skypa och få se söta lilla bebisen. Hälsa från oss.

2012-02-14 @ 16:51:31
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0