Flip Schultz

Om ni någonsin får chansen att gå på Raw Comedy Club, så gör det. Så vansinnigt roligt. Det var längesen jag skrattade så mycket. Jag blir så imponerad av komikerna. De står där och berättar historier ur deras liv, förmodligen en aningens överdrivna, (kanske till och med påhittade) men de gör det på ett sätt som gör att det blir så hysteriskt roligt. Det är bra gjort tycker jag. Det är en sak att vara rolig privat men att "slå på" det roliga vid rätt tillfälle. Bra jobbat.

Flip Schultz från USA var roligast enligt mig. Måns Möller var också grymt kul och Kristoffer Appelkvist med. De andra också men dem tre var klart bäst.

Flip frågade en i publiken: "What´s your name?" Killen svarade på svenska: "Simon." Men svenskt uttal. Hahaha Flip höll på att skratta ihjäl sig. "SEMEN????? HAHAHAHA".

Hahahaha jag kan inte sluta skratta.

Kommentarer
Postat av: Gun

Kul att det var så bra. Måns Möller var med i Adam live igår. Vi undrade hur han skulle hinna till Uppsala, men det gjorde han tydligen.

2012-02-09 @ 17:29:37
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0