En åhvajobbigtjagorkarinteläsaallt-lista

Jag har insett att min senaste kyss: var mysig att vakna till.
Jag lyssnar på: ljudet av tven som står på i vardagsrummet. Sjunde himlen är det på.
Jag tycker om: mycket.
Jag avskyr när folk: är arga på mig.
Min första vän hette: Anneli
Kärlek är: det bästa jag vet!
När jag borstar tänderna: gör jag det så fort som möjligt för det är så tråkigt.
När jag lagar mat:
suckar jag ganska mycket. Det är också tråkigt.
Det sexigaste yrket är: elektriker. BLINK BLINK
Jag är rädd för: höjder och döden
Jag är bäst på: det mesta faktiskt.
Jag är sämst på: att inse att jag inte är bäst.
Om jag va ett djur skulle jag vara: en fågel. Fast det skulle vara lite jobbigt med höjdskräcken.
Om jag va en insekt skulle jag vara: en påträngande mygga.
I sommar: åker vi till Tyskland på bröllop. Jag längtar!
Sist jag grät var: igår till Sofias änglar.
När jag vill tänka går jag: på toaletten.
När jag bakar så bakar jag: gott!
När jag vaknar på morgonen: vill jag sova mer.
Innan jag går och lägger mig: tänker jag "fan jag borde blogga".
Just nu tänker jag på att: det vore gott med mat.
Idag har jag: inte gjort så mycket.
Ikväll ska jag: kolla när Mutysken sätter upp skåp på väggen. Kanske hjälpa till.

Kommentarer
Postat av: Diana

Bloggtorka redan, du har ju precis börjat att blogga igen... ;) Fin blogg!

2012-02-09 @ 16:00:28
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Du skulle ju kunna vara en struts då, för dom kan ju inte flyga. Då löser det sig med höjdskräcken :-)

2012-02-09 @ 16:36:22
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Gun

Jag orkade läsa allt! :)

2012-02-09 @ 17:30:03
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0