Effektiv måndag

Sådärja! Älskar sådana här förmiddagar när man får så mycket gjort. Nu har jag ringt försäkringsbolaget och skrivit över Flisans försäkring på mig. Nu ska jag bara försöka få tag på veterinären så att vi kan boka tid för urinprov samt undersökning. Flisan hade i höstas urinvägsinflammation som aldrig följdes upp när symtomen försvann. Så det ska vi se till att göra.

SÅ nu ringde veterinären upp. Nästa vecka har vi tid. Skönt.

Nu börjar snart reprisen av melodifestivalen som jag missade i lördags. Så nu är det min tur att häpnas över hur pinsam Ranelid är. Jag tycker skitsnacket om honom är en aningens överdriven. Han är ju sån där och det får han väl vara då. Men det är synd att han ska ta någon annans plats i finalen när han ger intryck över att inte bry sig. Fast vad vet jag?

Kommentarer
Postat av: Gun

Usch, han var pinsamt dålig tycker jag. Jag brukar också tycka att folk får vara som de är, och försvarar oftast Carola, Ernst, Ranelid och andra som folk retar sig på. Men där gick gränsen för mig! Kunde nästan inte titta.. har knappt vågat ta ner skämskudden än. :D



Sv: Tack och puss tillbaka. :)

2012-02-20 @ 11:19:07
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Svorskan

Ranelid? Vem är det? ;D Usch, vad pinsamt.



Cocker kan ha problem med tandlossning, men det kommer säkert veterinären att kolla samtidigt. Du verkar tänka på allt. Flisan ser ut att få ett underbart liv framöver.



Sv: Ja, visst är det roligt när de är så glada? Och så tacksamma för all uppmärksamhet.

2012-02-20 @ 19:05:03
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0