Lite trött idag

Runt klockan 4 somnade jag till slut. Jag gick och la mig 22.30. Somnade 4. Yes, liksom.

Vid halv 3 hörde jag hur Flisan började röra på sig och plötsligt ser jag hennes huvud titta upp på andra sidan Mutysken. Sen försvinner huvudet och tre sekunder senare kraffsar det till och då har hon hoppat upp i sängen. Vilket hon ALDRIG har gjort mitt i natten. Hon går över Mutysken (som inte märker någonting) och lägger sig lugnt och försiktigt mellan oss, med huvudet på kudden och inom några sekunder snarkar hon. Myspys.


Kommentarer
Postat av: Diana

Sömnlöshet är grymt. Du har varit hemma en tid nu va? Jag är imponerad över att du inte vridit på dygnet. Nu är mitt totalvridet men även innan när jag jobbade dag så nattugglade jag så fort jag fick chansen.

2012-04-25 @ 12:01:32
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Svorskan

Hahaha! Detta har jag inte sett. Visst är hon i sängen VARJE natt efter detta?

2012-04-28 @ 20:16:32
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0