Taggad men trött

Lång lång dag börjar lida mot sitt slut. Vi har haft möte på jobbet, och jag känner mig alltid lika taggad efter de där mötena. Jag kan inte riktigt förklara hur eller varför, men jag känner mig bra. Jag känner mig duktig vilket resulterar i att jag tycker det är så himla roligt. (För er som inte vet det så jobbar jag på en förskola i Stockholm.)

Nu har jag iallafall precis kommit hem och är hungrig och i behov av en dusch. Så jag ska ta tag i det. Sen ska jag läsa om era dagar tänkte jag.

Jag ber om ursäkt för dåligt bloggande idag. Jag säger som Kalle, 2 år:

"Förlåt, det var ingen mening dig."

(Pojken i filmen är inte han som skrivit brevet, dvs Kalle heter egentligen något annat)

Kommentarer
Postat av: Em

Min syster jobbar på förskola också, det är alltid ett måste när hon kommer hem att duscha. Är det en känsla man har pga blöjbyten och snoriga, gulliga barn att man vill duscha eller brukar du kanske inte känna så?

2010-03-22 @ 21:07:04
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Gun

Vad bra att du känner dig duktig.

Vad gulligt sagt av lille Kalle..:)



Godnatt lilla Mudottern! Kramkram

2010-03-22 @ 22:13:12
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Janne

Trivs man på sitt jobb så blir man duktig.



Att du inte har bloggat idag gör inget då JAG haft fullt upp ändå. Jag kan skicka dig mitt schema så du kan spara på alla dina inlägg och bombardera bloggen med dom när jag är ledig. ;D



Skoja bara, inte ska du be om ursäkt för att du bloggat lite mindre ibland. Om du redan nu känner att det är ett tvång att skriva här så kommer du snart tappa lusten.



Godmorgon Mudottern! :D

2010-03-23 @ 05:45:51
Postat av: Mudottern

Janne: Hahaha ja vilken bra idé. Nejdå jag har ingen panik över att jag måste skriva faktiskt. Tar det ganska lugnt. Har så mycket annat också så det är lite svårt att hinna med. Men det är roligt :)



Godmorgon, har passerat. Så godkväll eller kanske till och med godnatt! :)

2010-03-23 @ 20:44:52
URL: http://mudotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0