Min dag i bilder

Jag och Flisan låg som sagt länge och mornade oss innan vi gick upp. Det är väldigt mysigt på morgonen att Flisan vill ligga och mysa. Ibland hinner jag upp före henne och frågar om hon vill ut. Då sträcker hon på sig och lägger sig på rygg. Då vill hon hellre ha lite mera mys.

Till slut kom vi ut i alla fall. Det var soligt och så där härligt krispigt i luften. Flisan älskar att få nosa runt som hon vill. Det finns så mycket att lukta på!

Kottar är gott.

När vi kom in bakade jag kladdkakemuffins...

... och en kladdkaka. Någon som vill komma och fika i helgen?

Sist men inte minst gjorde jag köttfärslimpa med potatis och lingon och brunsås till middag.

Det var min dag det. Och med det vill jag bara säga god natt!

Kommentarer
Postat av: Gun

Perfekt dag ju. Flisan är så söt på första bilden.:)



Sv: Du får väl spara ett par muffins till oss!

2012-02-10 @ 07:25:13
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Malin

Cockrar är rasen som satte kel och mys på kartan ;-)

Jag bakade oxå kladdmuffins igår! Men maken klagade på att det blev för mycket mörk chokladsmak, kanske skulle smälta ner mintkrokant idag och göra en ny sats?

Kram

2012-02-10 @ 09:57:35
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0