Magsjuk

Inte jag som tur är.  Men Flisan är magsjuk. Så idag blir det kokt ris för den lilla stackaren. Tydligen när ens hund är sjuk så här så ska man "svälta" henne i en dygn för att sedan ge ris och fisk och sådant som är lätt för magen. (Jag är ju ganska ny på det här med hund). Så nu på morgonen hade det gått ett dygn sedan hon åt sist. Hon slängde sig på matskålen när jag ställde fram den. Jag tror hon var ganska hungrig.

Jahaja, det var vad jag hade att redovisa så här på morgonen.

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Diana

Vi brukade ta risvatten och blöta upp torrfodret med när vovvan var dålig i magen, lite ris kan vara med i också. Hoppas det löser sig och att inga olyckor sker där inne!

2012-02-16 @ 21:41:43
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0