Hungrig och luktar svett

När jag börjar med något brukar jag inte kunna sluta förrän jag är klar. Så blev det idag. Jag började hålla på inne i det nya rummet. Fyllde på alla saker i skåpen, tömde gamla billyhyllor som ska ut därifrån. Jag gick upp och ner för stegen, jag bar en supertung tv, damma, dammsuga osv osv osv. Jag kunde inte sluta. Jag ville så gärna göra klart rummet och göra min kära sambo lite glad över att slippa det. Och gissa vad? Jag är klar! Det blev sååå fint. Visst, ett till skåp ska upp. En annan tv-bänk ska köpas och lite sånt. Men i det stora hela, så är rummet klart.

Så jäkla skönt.

Så här såg det alltså ut från början:


Och så här ser det ut idag:

Jobbigt motljus så man ser inte så bra. Men lite.

Så... angående rubriken, äta eller duscha först?

Kommentarer
Postat av: Gun

Akta ryggen för bövelen! Men det blev väldigt bra, och jag förstår dig, det är så kul att göra klart en sån sak att man liksom inte kan hejda sig.

2012-02-08 @ 16:55:06
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0