Kommer inte på någon rubrik

Jag vet inte var jag ska börja riktigt men det har varit en omtumlande dag. Jag hade tur för Mutysken kunde vara ledig även idag. Så vi (och Lilla Mu) åkte med Flisan till veterinären imorse. Hon skulle alltså sövas ner och ta bort talgkötlar på ryggen och tandsten. När dem ska ta henne för att börja så kravlar hon sig fast runt min hals och vill absolut inte med. Jag försökte verkligen visa mig lugn och trygg med situationen men det var svårt. Jag var jättesuperdupernervös för narkosen eftersom hon är såpass gammal.

Men men, det skulle ta ett par timmar så vi åkte till media markt för att köpa en film till Lilla Mu. Och där står vi och tittar när Mutysken frågar mig hur jag mår. Då börjar jag gråta. Inne på mediamarkt. Yes.

Nåja, det gick bra allting. Flisan mår bra men är sjukt trött på tratten. Så vi har lindat runt henne "bandage" så hon slipper den när vi är hemma och vakna. Dock får hon nog sova med den för då kan vi inte ha koll så hon inte biter upp stygnen.

Nu sover både hon och Lilla Mu i soffan och snart jag med.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Svorskan

Jaha. Ser ni har kommit på en bra lösning när ni är vakna. Vad bra! Krya på ryggen också!

2012-04-02 @ 20:44:10
URL: http://svorskan.se
Postat av: Gun

En sån jobbig dag, stackars Flisan såg verkligen ynklig ut med tratten på.

Sov gott! :)

2012-04-02 @ 21:16:28
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Diana

Skönt att det går att lida vissa tider iaf! Det måste vara läskigt att ha en sån på sig.



Sv: Haha, tur att du inte ogillar din hantverkare iaf! :) Jag är sååå trött på våra, förutom förra veckan så har de varit här minst en gång i veckan i två månaders tid... Morr.

2012-04-02 @ 23:40:11
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Oj vad jobbigt... Men skönt att det gick bra!

2012-04-03 @ 11:09:34
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0