Godnatt!

I höstas så lämnade jag min älskade studentlägenhet för en lite större lägenhet som jag nu hyr i andra hand. När jag flyttade in här upptäckte jag att det inte fanns några tv-kanaler. Det finns svt ett och två, tv4 och barnkanalen. Nu har jag bott här i ett halvår och jag har ännu inte skaffat någon digitalbox så jag har fortfarande inga kanaler. Jag har nog aldrig i mitt liv tittat så mycket på tv4 som jag har gjort den här perioden. Det blir många hemma-fixar-bygg-program ska ni veta. Och mycket Martin Timell.

Hur som helst, nu tittar jag på ett program om Michael Jackson och hans familj. Galen historia den där.

Nåväl, nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det fredag och då ska jag åka till Uppsala efter jobbet. På lördag ska vi på middag hos mamma och pappa, så då kanske jag kan samla på mig lite skvaller om Mr och Mrs Horni.

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Janne

Man behöver egentligen inte många TV-kanaler om man har ett hyfsat snabbt Internet. Det finns många ställen på nätet man kan kolla på TV på.



På tal om nåt annat, det är väldigt rosa här inne.... VÄLDIGT rosa!



Ha en trevlig helg! :D



2010-03-19 @ 07:09:16
Postat av: Mudottern

Janne: Hahaha ja visst är det fint? :) Jag hade rött först men tyckte det såg för porrigt ut.

2010-03-19 @ 07:24:09
URL: http://mudotter.blogg.se/
Postat av: Mudottern

Janne igen: Trevlig helg till dig med!:)

2010-03-19 @ 07:24:54
URL: http://mudotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0